Ekmeğini Paylaş ya da Hayatını Kurtar - Etkileşimli Reklam Panosu ile Bağış yapmak



Ekmeğini Paylaş ya da Hayatını Kurtar - Etkileşimli Reklam Panosu ile Bağış yapmak
Etkileşimli Billboard. Cannes Lions Gold şampiyonu 2014
Social Swipe, kredi kartlarını kabul eden ve bağış yapmayı hiç olmadığı kadar kolaylaştıran ilk etkileşimli reklam panosudur. Posterin içinden geçen bir kredi kartı MISEREOR'a 2 avro bağışlar ve etkileşimli bir deneyim başlattır: kart, bağışlanan paranın Peru'daki bir aileye günlük yemek sağladığını gösteren bir somundan bir dilim ekmek keser veya bileklerdeki ipi keser 
 Geliştirilen yazılımlar sayesinde, kredi kartınızı kaydırarak, güvenlik önlemi almaksızın iki Euro bağışta bulunabiliyorsunuz. Bağış etkileşimli olarak yansıtılıyor. Kısa video dizilerinde kredi kartı, sembolik olarak Filipinli bir çocuk mahkumu bağlayan ipleri kesiyor veya Peru'daki bir aile için bir dilim ekmek kesiyor. 
 VİDEOYU BEĞENMEYİ, PAYLAŞMAYI VE KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN (PLEASE LIKE, SUBSCRIBE AND SHARE ) 

Yorumlar