VİDEOYU BEĞENMEYİ, PAYLAŞMAYI VE KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN (PLEASE LIKE, SUBSCRIBE AND SHARE )
Snapchat'ten Türkiye'deki çocuk gelin sorunu hakkında farkındalığı artırmayı hedefleyen bir kampanya.
Türkiye’deki çocuk gelinler konusunda farkındalık yaratmak isteyen Snapchat Türkiye, Goodroll işbirliğinde bir projeye imza attı. Platformun meşhur çocuk yüzü lensinin bir kız çocuğuyla evlenen yetişkin bir adamın üzerinde uygulandığı video, Snapchat’ten yayınlanarak platformun kullanıcılarına ulaştı.
Reklamveren: Snapchat Türkiye
Reklam Ajansı: VMLY&R İstanbul
Yönetici Kreatif Direktör: Ayşe Aydın Erdoğan
Kreatif Direktör: Erkan Kaya, İlker Dağlı
Art Direktör: Kaan Duygu
Reklam Yazarı: Burcu Tatari Aslan
Müşteri İlişkileri: Deniz Atalay
Ajans Prodüktörü: Gamze Bayındır
Yapımevi: Norr Film
Reklam ajansı VMLY&R İstanbul tarafından hazırlanan kampanyanın yapım süreci Norr Film imzası taşıyor.
#Farkındalık #SosyalDeney #İnanılmazİnsanlar, #Spor, #Bilim ve #Teknoloji,#Eğlenceli, #Komik, #ŞokEdici, #Tartışmalı, #Gizemli, #AkıllaraDurgunlukVeren, #Popüler, #Trend, #Gündem 'deki içeriklerden #Derlemeler 'i izleyebileceğiniz en muhteşem videolara sahip Kunduz ☠️ kanalıma hoş geldiniz ! lütfen her gün yeni videolar için abone olun!
Videolarınızı kanalda yayınlamak gönderin: kunduzchannel@gmail.com
💻📱🇹🇷🦝☠️📺📹🎞️📝🖼️🎶🎵👨💻⚡️
--- SOSYAL MEDYADA KuNDuZ ----
https://twitter.com/kunduzumben
https://www.facebook.com/kunduzchannel
https://www.instagram.com/staghead_sk...
https://kunduzumben.tumblr.com/
http://kunduzumben.blogspot.com.tr/
http://ask.fm/kunduzumben
Yorumlar
Yorum Gönder